شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

ما بی شناسنامه نیستیم.

 

ما بی شناسنامه نیستیم. ما از مردم جدا نمی باشیم .اولاد زجر کشیده ی آل عبا ،فرزندان زندانهای بی نام و نشان و حبسها و دخمه های فراموش.

ما بی شناسنامه نیستیم.اهل قنوتیم ساکن دهستان نیایش و بچه جنوب عشقیم . کبوتران قبا پوشی که بال در خون شهدای کربلا نهاده ایم و عمری مرثیه خوان رنج بنی آدم.

ما بی شناسنامه نیستیم، با هیچ کس فرقی نداریم، نمازمان را اول وقت می خوانیم. ما محصول آن لحظاتی هستیم که خسته از بیل و رنجور از داس خیمه ی  دعایی برافراشته اند. ما مثل کتاب در هر گونه خاک و در هر لحظه از روزگار باز می شویم. ما مثل وضو ساده و پاکیم ، عین افطار ،بی آلایش و معصومیم. دوستان ما شیران روز و پارسایان شب اند.پشت هر سنگی روئیده ایم و ما راست قامتان جاودانه ی تاریخ خواهیم ماند.

شهید دکتر بهشتی

هدیه به ارواح طیبه ی شهدا صلوات

***************************کلی تو اینترنت گشتم اما دریغ از یک عکس درست و حسابی از این شهید . سایتشون هم که حدود یک ساله در حال ساخته.اینا رو گفتم .حالا اگه یه سر تا سایت دکتر حسابی هم برین متوجه وخامت اوضاع میشین.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 24 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:44 ب.ظ

بده

پسر نیمه شب یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:55 ق.ظ http://midnightboy.blogsky.com

حرف آخر
در پست قبلی به شما اعلام کرده بودم که در گفتگوهای جدی حاشیه نروید و در زمین بادمجان دنبال کدو نگردید لکن گوش ندادید ، اینکه شما بیکار هستید و دوست دارید تا هر شب بنشینید و بلاگ صحیح کنید و در وبلاگها دنبال غلط املایی بگردید برایم نه جالب است نه اهمیتی دارد اما یک نکته برداشت می شود ! شما نقد پذیر نیستید!
در مورد آن عده یقه بسته باید بگویم که نظر گردانندگان مجالس بود نه شرکت کنندگان ( در خواندن بیشتر دقت کنید )
فرموده بودین ما برای امام حسین(ع) 10 شبانه روز عزاداری می کنیم که کار خیلی قشنگ و دشمن شکنی است ! " یعنی چی خیلی قشنگ ؟ شما عزاداری را درچه می بینید؟ در خوشکلی؟ کجای این قشنگ است که در این 10 شبانه روز خوانندگان هیئت ها تمام نوحه ها و گویش های تاسوعا و عاشورا را به ریتم آهنگهای غربی در آورده اند و ساز رقصیدن به آن داده اند ؟ می گویی دشمن شکن ! یعنی چه دشمن شکن ؟ شما برای حسین (ع) عزاداری می کنید یا برای اینکه آمریکا ناراحت شود؟چرا یک چنین آفریده بزرگی را با دشمنان کوچک مقایسه می کنید ؟ چرا همه چیز را به دندان دشمنان میکوبید؟
گفته بودم برای برطرف کردن یک نجاست 70 مدل حکم وجود دارد و شما در جواب فرموده برایم چند خطی از رساله را نوشته اید که این اشتباه است و هر کسی مرجع تقلید دارد و کسی 70 حکم نمیدهد ... عزیزکم اگر نمی توانی منظور یک عبارت یا یک پاراگراف را بفهمی از بزرگترها کمک بگیر. بنده مرجع تقلید دارم و تمام رساله ایشان را حفظ هستم ، ظاهراً این شما هستید که باید در مورد موسیقی به رساله رجوع کنید اگر در مورد جملاتی که در رابطه با موسیقی گفته شد درک صحیح ندارید برایتان بیشتر بگویم .
در مورد آرایش خانم ها من قبلاً در این مورد در وبلاگ مطلب نوشته ام به آرشیو رجوع کنید . در مورد بلند کردن مو برای آقایان هم باید بگویم که شما دارید به زور می گویید خودشان را شبیه فلان فوتبال لیست درست کرده اند ! سنت برای پیامبر ما بود ولی اجازه ندادید تا آن را برای خودمان نگه داریم چون از نظر آقایان کار پیامبر حتماً اشتباه بوده که موهای مبارکشان را بلند می کردند . محمد ( ص ) را مال خود میدانیم ولی فیلم محمد رسول ا... را یک غربی ساخت و محمد(ص) را به شکلی فوق العاده به دنیا معرفی کرد ، ولی ما با این همه ادعا چه کرده ایم؟
در مورد بوی بد در مساجد باز هم تاکید می کنم . این از نظافت مساجد ما نیست از تردد آدمهایی است که در آنجا رفت و آمد می کنند همانهایی که هنوز عطر زدن را حرام می دانند و شما قبول ندارید . همانهایی که ما باید بخاطر بوی بد لباس و جورابشان حضور در یکی از بهترین مکانهای روی زمین را از دست بدهیم .
از من پرسیده بودین تعریف من از شادی چیه ؟ جواب خودتون رو در آرشیو من در مطلبی با عنوان بخورید به حساب دکتر قالیباف خواهید بافت . و اینکه فرموده بودید شاد کردن دل مردم با کنسرت بیشتر یک الکلی خوش بودنه باید بگم که این حرف شما بر می گردد به خشک مقدسی و همان موضوع عطر زدن این با در قالب کنسرت ...
اطمینان داشته باشید جرج بوش ملعون حتماً از پسته و خاویار ایران خورده است و ضریب هوشی بالایی هم دارد . سعی کنید دست از خود بزرگ بینی بردارید اگر چنین نمی بود این همه مشکل را برای تمام دنیا درست نمی کرد تا همه به جان هم بیفتند و مجبور باشند تا صلاح های ساخت آمریکا را بخرند و برای کشتن هم از آنها استفاده کنند . مگر نمی بینی این همه مشکلی را که برای مملکت ما و فلسطین بوجود آورده . می دونی چند ساله که در تحریم هستیم ؟ می دانی چه آسیبهایی از این بابت به جامعه وارد شده است ؟
بنده از شهدایمان نگفتم که شما محل شهادت عموی گرامی خودتان را به من بگویید . ما هم گله ای از بابت از دست دادن عزیزانمان نداریم آنها را برای وطن داده ایم نه چیز دیگر و قول می دهم که اگر روزی دیگر جنگی دیگر بپاشود من جزء اولین کسانی باشم که داوطلبانه به جنگ بروم والبته فقط برای خاک وطنم نه چیز دیگر .
گفته بودین من که اینقدر روشنفکرم سرم را به چه چیزی گرم کردم ؟ سر من به گوشزد کردن برخی نکات به شما که هیچ توجه یا آگاهی از آن ندارید گرم است .
وبلاگ من یک وبلاگ سیاسی نیست و من در حرف هایم به دنبال سیاست نیستم . من عاشق وطنم هستم و بس ...
در ضمن نام من پسر نیمه شب است و شاید نام کامل تر من سید پسر نیمه شب باشد .
وسلام

سلمان یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:39 ق.ظ http://shahidan.parsiblog.com

سلام. متن خوبی گذاشتی. فقط آخرش یه کمی ... خوب این ضعف ماست که کار نمی کنیم. نه ضعف مدیران سایت دکتر حسابی. دست اونا درد نکنه. خدا ما رو هم کمک کنه که کم کاری نکنیم. یا علی

[ بدون نام ] یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:53 ب.ظ

... = اختلاف نظر هست بین علما

خاکسار آستان علی(ع) سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ب.ظ http://shiaa.persianblog.com

از مراجعه به سایت دکتر حسابی چیزی دستگیرمان نشد. یعنی متوجه منظورتان نشدم. یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد