شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

وبلاگ‏ها اذان می گویند…

از این به بعد، وبلاگ‏های فارسی و نیز همه سایت‏های اینترنتی می‏توانند از «سرویس اذان‏گوی اینترنتی» که اولین بار توسط پارسی بلاگ عرضه شده، به صورت رایگان استفاده کنند.



در این سیستم، که هم اینک بر روی قالب‏های سرویس پارسی‏بلاگ نصب شده است، اوقات شرعی هر روز در صفحه وبلاگ قابل دسترسی خواهد بود. خوانندگان وبلاگ‏ها می‏توانند شهر محل اقامت خود و زمان پخش اذان توسط برنامه اذان‏گو را انتخاب کنند و از آن پس، هنگامی که صفحه وبلاگ در کامپیوتر کاربر باز باشد، فقره ابتدای اذان پخش خواهد شد.



نکته لازم به ذکر آن است که یک وبلاگ، پس از تنظیم، می‏تواند در هر شهری، به افق همان‏جا اذان بگوید. به عبارت دیگر، مدیر وبلاگ، فقط عبارت کد اذان‏گو را در قالب خود قرار می‏دهد و خوانندگان آن، در هر جای ایران که باشند، تنظیمات خاص خود را برای پخش اذان خواهند داشت.



این سیستم به گونه‏ای طراحی شده که در وبلاگ‏های خارج از سرویس پارسی‏بلاگ و حتی در سایت‏های مستقل اینترنتی، قابل استفاده است. برای در یافت کد بهhttp://modir.parsiblog.com/21597.htm مراجعه کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
یه منتظر که آرزو می کنه منفعل نباشه دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:46 ب.ظ http://mongee.blogsky.com

بسم رب المهدی ارواحنا الفداه ........ دوست منتظر سلام .... پیشاپیش میلادخجسته ی لیلة القدر کوثر قرآن ام ابیها فاطمه ی زهرا سلام الله علیها رو خدمتتون تبریک عرض می کنم..........غرض از مزاحمت می خواستم شما و دیگر دوستان رو از طرح خواندن دعای فرج در روز میلاد بانوی دو عالم(که بهانه ی آفرینش شد) وقت اذان ظهر و مغرب(که وعده داده اند دعاها به استجابت نزدیک تر است) مطلع کنم ....... قطعا شما هم درین طرح شرکت می کنید ........در صورت امکان به اطلاع دوستان دیگر هم برسانید ....... التماس دعا ....... به امید ظهور

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
از لینک مفیدتون ممنون
عیدتون هم مبارک

مهدی جون دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام
مطلب با حالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد