شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

اثاث کشی

فعلا به طور آزمایشی نقل مکان کردم اینجا اگه صاحبخونش خوب بود موندگار میشیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:57 ب.ظ http://saharnazdikast.blodsky.com

سلام
پرشین بلاگ سرعتش خیلی پایینه ادمو کلافه میکنه تا باز بشه من که خودم خیلی وقتا از بس باز شدن یه وبلاگ تو پرشین بلاگ طول میکشه اصلا بی خیالش میشم

خاکسار آستان علی(ع) چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:14 ق.ظ http://shiaa.persianblog.com

وبلاگ خیلی خوبیه! در وبلاگ جدیدتان بریتان پیغام گذاشتم. راستی از این به بعد کدام را بخوانیم؟ یا علی

یه منتظر که آرزو می کنه منفعل نباشه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:16 ق.ظ http://mongee.blogsky.com

بسم رب المهدی ارواحنا الفداه
سلام بر مهدی فاطمه سلام بر منتظر حضرتش
میلاد با سعادت مولود کعبه، همراه همیشگی و برادر و وصی پیامبر، برترین شاگرد مکتب پیامبر، جان پیامبر، تنها جانشین برحق پیامبر، تنها سبب شناخت مومنین بعد از پیامبر، امیرالمؤمنین، امید مومنین، سید المومنین، حبل الله المتین، صراط مستقیم، نبا عظیم، آنکه قاصر است زبان و کلام و قلم از وصفش، مولامون حضرت علیِّ بْنِ ابیطالِب (علیه افضل و اکمل و اتم سلام و صلواة ) را به محضر مقدس شبیه ترین فرزندش در سیره و روش حکومت به ایشان، آقا امام زمان ارواحنا الفداه و شما شیعه ی شیفته ی حضرتش تبریک عرض می کنم
منزل جدید هم مبارک من هرچی سعی کردم نتونستم اونجا کامنت بزارم ولی باور کنید هیچ جا بلاگ اسکای نمیشه با این حال مبارکه
التماس دعا ...... به امید ظهور

یه منتظر که آرزو میکنه منفعل نباشه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ق.ظ http://mongee.blogsky.com

بسم رب المهدی ارواحنا الفداه
سلام بر مهدی فاطمه سلام بر منتظر حضرتش
ضمنا می خواستم بابت همه چیز تشکر کنم هم به خاطر تبلیغ برای طرح روز میلاد بانوی دو عالم هم به خاطر مطالب عالیتون خصوصا آن نقد کوچک خدا ما را از هدایت شدنگان قرار دهد
خدا کنه آگاهانه یا نا آگاهانه دل اماممون رو رو با رفتار و گفتارمون به درد نیاوریم
به امید شادی دل آقا شادی همیشگی و بی پایان
التماس دعای فرج ........ به امید ظهور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد