شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

من یک خشونت طلب هستم!!!

* در همین جا از همه ی کسانی که در حمله به سفارت دانمارک شرکت داشتند تشکر می کنم.اگر چه می دانم از طرف خیلی ها به بی منطق بودن ، خشونت طلب بودن  و احساسی بودن متهم می شوم.(خواهشا فحش ندید چون اینجا خانواده رفت و آمد می کند!)

* نمی دانم آخر چرا باید همیشه  ما منطقی باشیم و مواظب باشیم تا چهره ی بین المللی مان مخدوش نشود.بگذارید یک دفعه هم ما قوانین بین المللی را زیر پا بگذاریم.قضیه ما شده است همان داستان قدیمی پیرمرد و نوه اش که خری را برای فروش به شهر می برند. داستانش را همه بلدید.آنهایی هم که بلد نیستند از آنهایی که بلدند بپرسند!

* هر چه از تاریخ می گذرد درستی نظرات امام خمینی(ره) برای ما بیشتر روشن می شود.امام فرموده بودند:((ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم.))قضیه انرژی هسته ای درستی این حرف را بیش از پیش برای ما ثابت کرد.سیاستمدارن کشورمان از مدتها پیش دلشان را به این خوش کرده بودند که حداقل روسیه و چین (به اصطلاح بلوک شرق) به نفع ایران رای خواهند داد.که خب،زهی خیال باطل.

* نه شرقی،نه غربی، جمهوری اسلامی.

* نبرد درالوگ، احتمال قریب به یقین تا به حال نام این کتاب را نشنیده اید چون همین امسال چاپ شده است.کتاب مربوط می شود به خاطرات سردار جهروتی زاده از دوران جنگ.بعد از خواندن این کتاب متوجه شدم دانسته هایم در مورد جنگ درحد خیلی شوتی قرار دارد.این هم مراکز فروش این کتاب:

 تهران -تقاطعِ خیابانِ حافظ و سمیه- فروشگاهِ سوره‌ی مهر
مشهد- چهار راه شهدا – ضلع شمالی باغ نادری(ک شهید خوراکچیان) مجتمع گنجینه کتاب – طبقه منفی یک تلفن 2238613-05۱1 همراه:09155147204

* احمدی نژاد حمایتت می کنیم.

* اینجا را دیده اید؟ اینجا را چطور؟ و باز هم تاکید می کنم اینجا را یادتان نرود.

* رنجوری را گفتند:(( دلت چه می خواهد؟)) گفت:(( آنکه دلم چیزی نخواهد.))-- گلستان سعدی باب سوم

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد ممبینی جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:20 ب.ظ http://mombaini2006.blogsky.com

سلام
واقعا از وبلاگت خوشم اومد خیلی قشنگ بود
مطالب و لینک هات هم خیلی جالبه
در ضمن لینک وبلاگم رو اگه اشکالی نداره تو وبلاگت بزار
من هم لینکت رو تو وبلاگم گذاشتم

[ بدون نام ] جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:21 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
من از اونایی نبودم که کار بچه هایی که سفارت رو اتیش زدن به باد انتقاد تند بگیرم.روش فکر کردم معمولا سعی میکنم سریع در مورد کارهای اشتباهی که با خلوص انجام میشه جبهه نگیرم.
اما موافق هم نیستم . حرف های شما درست ولی استخوان در گلو صبر کردن را حتما شنیده ای
یاداوری کن در ذهنت چه جاهایی به کار رفته اگر در ان موقعیت ها بودی با این طرز تفکرت چه میکردی؟
حرف کوتاه امدن و وجهه بین المللی ایران نیست.
حرف یک غول رسانه ایست که دنیا را تسخیر کرده و اسلام را مساوی تروریست قرار داده اسلام را نه ایران را.
گاهی بعضی احکام خدا موقتا به خاطر مصلحت دین خدا تعطیل میشود کار ان بندگان خدا از حدود الهی هم بالاتر است؟
مطمئنا جوابت بله نیست.
به خاطر اسلام نه به خاطر وجهه بین المللی ایران نباید این اتو دست رسانه ها داده میشد.
یا حق

قاسمی شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:52 ق.ظ http://www.amadani.blogfa.com

سلام
آمدنی به روز شد
یا علی

سید علی ثاقب شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:50 ب.ظ http://mehreab.persianblog.com

سلام. به قول عزیزی آنها قواعدی برای بازی‌های بین‌المللی وضع کرده‌اند و همواره ما را ملزم می‌کنند که در چارچوب آن قواعد حرکت کنیم... اما خودشان هیچ پایبندی به آن قواعد ندارند. و جالب اینکه این عدم پایبندی آنها خودش یکی از قواعد مهم است.
یا حق

قاسمی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:16 ق.ظ http://www.amadani.blogfa.com

سلام
رفتم (اینجا) قشنگ بود دستت درد نکنه
در مورد جوابیه ات هم (سحر جوابت رو داده من دیگه چیزی نمی گم)
فقط می گم ساکت موندن واقعاسخته
صبر عیوب میخواد
هیچکدوممون هم عیوب نیستیم
یا علی

یار یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:58 ق.ظ

الله و اکبر!

علیرضا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:47 ب.ظ http://maarefquran.blogfa.com

ممنون که به وبلاگم اومدین
من هم می دونم کسی مطالب من رو نمی خونه ولی برای مقام آوردن در جشنواره لازمه
ممنون که نظر دادین
یا حق

علیرضا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:10 ب.ظ http://maarefquran.blogfa.com

میتونم بپرسم چرا کارم احمقانه است
این که می خوام مقام بیارم یا دارم پر می کنم

محمدصالح شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:10 ب.ظ http://pasokhgooee.persianblog.com

سلام. جمله معترضه ات (خواهشا فحش ندید چون اینجا خانواده رفت و آمد می کند!) خیلی جالب بود چرا که شاید هم دیده باشی که وبلاگ من به همین خاطر این روزها پر شده است از فحش و (...). لینکات باحاله فقط این رو کم داره امت نیوز دات کام. www.ommatnews.com . حال می کنم با این ترکیب مطالبت. سبکت من رو یاد بعدالتحریرهای سوره یا بعدالتحریرهای نیستان (خدایش بیمرزاد) می اندازد. لینک روزانه تیتر یک جام جم صفحه اول همان امروز را نشان می دهد. نه روز روز ۴ اسفند. یک فکری برایش کن. راستی اگر ایده ای برای کار جمعی (بخوانید جبهه ای) در اینترنت داری خیلی دوست دارم مشترک کار کنیم. راستی برای امت نیوز هم اگر می توانی کمکمان کن. یا علی مدد. التماس دعا

محمدصالح شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:17 ب.ظ http://pasokhgooee.persianblog.com

ببخشید. دوباره اومدم. این لینک رو هم ببین جالبه. یک وبلاگ گروهی: http://8-behesht.blogfa.com . این هم یک سایت دیگر که جالبه: 7ghofl.com. یا علی مدد. التماس دعا

نیستان سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:42 ب.ظ

به نام خدا
سلام. وبلاگ جلبی دارین. مطالب قسمت روزانه هم خیلی عالیه. به چیزای جالبی توجه می کنید. معلومه آدم اکتیوی هستین. امیدوارم موفق باشید.توی لینک هاتون وب بشاگرد خیلی جالب بود. ممنون که منو با این وب آشنا کردین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد