شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

چهل تکه سوم

□ بسم الله

□ وقتی عکسهای گنبد امام هادی را دیدم........هیچی.بی خیال.

□ خبر آمد خبری در راه است است     سرخوش آن دل که از آن آگاه است
             شاید این جمعه بیاید، شاید                   پرده از رخ بگشاید،شاید

□ یکی از دوستان گیر داده بود که چرا کنار لینک سایت مطالبه نوشته ام "از عدل روم بهتره"؟ من کلا زیاد با عدل روم حال نمی کنم.بیشتر جنجالی کار می کنه تا فکری.طراحی سایتشان هم که افتضاح است.ولی سایت مطالبه خیلی معتدل و منطقی جلو می رود.کافی است سری به قسمت مقالات و آموزشی آن بزنید.متوجه منظورم خواهید شد.

مطالبه گاهی جزوات آماده شده ای را بصورت PDF روی سایت قرار می دهد.می توانید آنها را چاپ کنید (حتی در حد دو سه نسخه) و  در اختیار دوستانتان قرار دهید.

□ سوره در شماره قبلیش (21) حدود ده دوازده صفحه اش را به معرفی سایت باشگاه اندیشه اختصاص داده بود.تا اینجا قضیه که خوب پیشرفته بود.ولی سوتی بزرگش این بود که آدرس سایت را Bashgah.com ذکر کرده بود.منتظر بودم در شماره جدیدشان اشتباهشان را تصحیح کنند، ولی انگار نه انگار.
□ برای محمد صالح رایانامه ای نوشتم.در آن به خاطره ای اشاره کرده بودم.شما هم بخوانیدش بدک نیست: نیمه های ماه رمضان همین امسال بود.یکی از دوستان که بر حسب اتفاق مسئول یکی از مراکز مذهبی هم بود را دیدم.بدون مقدمه به من گفت (( فلانی این مرتیکه سیبیلوهه کیه هر شب قبل از افطار شبکه سه نشونش می ده؟)) منظورش سیّد مهدی شجاعی بود.

□ تو خود حدیث مفصُل بخوان از این مجمل.

□ صلوات کلید حل مشکلات.اسم کتابی بود که در منزل یکی از بستگان دیدم.چاپ سی و سومش بود در عرض دو سال (اگر اشتباه نکنم).با خودم گفتم اگر حماسه ی حسینی شهید مطهری اینقدر خواننده و عمل کننده می داشت، لازم نبود برای حل مشکلاتمان بشینیم و صلوات ختم کنیم.

□ راستی خودمانیم ها! این قضیه ی کاریکاتورها و انفجار حرم از همه بیشتر برای قوه ی قضائیه ی خودمان خوب شد.قضیه را گرفتید که؟مفاسد اقتصادی را می گویم آی کیو!

□ از یارو می‌پرسن: بلدی پیانو بزنی؟ میگه: نه. ولی یه داداش دارم... اونم نه!

□ آقای ثاقب و شوقی از دوستان جدید اینترنتی هستند.

□ شعر بند دوم از محمد رضا آقاسی بود.فاتحه ای برای شادی روحش بخوانید.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد