نظر منتشر شده
۸۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 166058
چرا کسی به علایق ما علاقه ای ندارد؟!
محمدحسین جعفریان، 21 شهریور 91
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۹
اوایل هفته قبل، دوستی زنگ زد و اصرار داشت نامم را ذیل بیانیه ای بیاورند. اصرار داشت حتماً باید امضایش کنم. می گفت فرزند یکی از مسئولان آنجا، بودجه ای کلان را ـ به گمانم گفت یک و نیم میلیاردـ به دختر خانمی داده است تا سریالی بسازد. گویا مشکل آنجا بود که آن خانم در این کار تخصص خاصی نداشت. می گفت اخبار این تصمیم و حواشی آن، شوکه اش کرده است. هی مثال پشت مثال می آورد که مسئولان آستان قدس تا چه حد در هزینه کردن برای چنین مواردی سختگیرند. کمتر راه به کسی ـ حتی حرفه ای هاـ می دهند. حالا ... طرز یافتن و انتخاب این خانم هم برای این کار و الطافی که پس از آن به او شده هم طوری بوده که بدجور این رفیق ما را به هم ریخته بود.
 
به او گفتم، چند سال پیش، دختر خانمی با لیسانس میکروبیولوژی یا چیزی در همین مایه ها، پس از آنکه مدتی معلم خصوصی زبان آقایان مشایی و بقایی بود، به ریاست "موزه تاریخ باستان ایران" یا جایی با همین مشخصات، اما به همین اندازه بزرگ و مهم با هزاران هزار اشیای تاریخی و کلی دکتر و کارشناس ارشد باستان شناسی، گمارده شد. همه مسئولان ایستادند و تماشا کردند. نفس از کسی درنیامد که؛ این چه بدعت و چه خیانتی است؟ آیا این است معنای شایسته سالاری؟ آیا این است پاسداشت خون شهیدانی که به شما برای حراست از این انقلاب و رمان هایشان دل بسته اند؟ مگر قحط الرجال است؟ مگر... همه نگاه کردند. حال آنکه به نظرم باید آن که این حکم را به این دختر خانم بیست و چند ساله برای چنین سمتی داده بود، محاکمه می شد. سکوت علامت رضاست. پس آنها جرئت یافتند. از این قبیل انتصابات باز هم شد. بعد از مدتی هم، راست یا دروغ، گفتند مشکلات عجیب و غریبی در آن موزه پدید آمد و آن دختر خانم را برداشتند و رفت جای دیگری رئیس شد. حالا هم مرکزی بودجه ای فرهنگی داشته و خواسته به این دختر خانم علاقه مند کمکی کرده باشد. اینکه چیز تازه ای نیست. بیانیه را امضا نکردم. هرچند جز آنچه آمد، دلایل دیگری هم باری امضا نکردن آن داشتم. 

سال ها پیش طرح ساخت یک مستند حرفه ای را در مورد مجموعه حرم رضوی به آستان قدس دادم فکرم آن بود، چیزی بسازیم که برای تشویق مسافران بین المللی در سفر به مشهد سنگ تمام بگذارد. اثری که از تلویزیون های حرفه ای جهان قابل پخش باشد و بشود به آن افتخار کرد و عظمت آن دستگاه را تا حد مقدورات سینما منعکس کند. ابزار و عواملی بسیار حرفه ای پیش بینی کردم. دوربین های پرنده، استفاده از جدیدترین نرم افزارهای سینمای روز جهان و... طرحی که دو ماه صرف نوشتنش کرده بودم، گم شد. یکی دو سال بعد گفتند پیدا شده. گفتند مسئولان ارشد آستان تأکید کرده اند به چنین فیلمی نیاز است. یکی از ارشدترین مدیران آنجا انصافاً با مهربانی تمام وقت گذاشت و ناز ما را خرید و خیلی راه آمد. اما ناگهان نمی دانم چه شد که همه چیز را رها کردند. دیگر کسی حتی تلفنی هم نزد. کلی زحمت ما هدر رفت. بودجه درخواستی برای آن پروژه عظیم و پیچیده حدود یک سوم اهدایی به این دختر خانم بود. حالا این خبر بار دیگر به من فهماند که نسل من با آن باورهای عهد عتیقشان، در برنامه های بسیاری از مدیران امروز جایی ندارند مگر به عنوان تماشاگر! چیزی که من و بسیاری چون من سال هاست به آن تبدیل شده ایم و از رهگذر همین لطف هاست. خوش به حال آن دختر خانم! 
 
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۰۹:۱۸:۳۸
منتاسفانه همه چی جای خودش رو داده به رابطه و بعضا خدای نکرده در مواردی احساسات و علایق نامشروع
درست نیست در مملکتی اسلامی این اتفاق ها رخ دهد. اما اگر هم افتاد می تونا جلوی موارد رو گرفت.
وود رسانه های هوشیار و بیدار و شجاع تا حد زیادی می تواند جلوی این خطرات را بگیرد. اما این یک طرف ماجراست.
همی الف این همه پیگیری آستان قدس شد؛ در نهایت چه اتفاقی افتاد؟ به نظر من هیچ
اما این چیزی از زحمات الف کم نمی کند (949803) (moderator22)
 
آیت الله
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۰:۲۵:۱۲
کشور ما با این همه عالم دینی سکوت کرده اند شما انتظار دارین ما آدمای عادی اعتراض کنیم بهمون انگ محارب و مفسد فی الارض و امنیت ملی و و و بزنند بعد... (949995) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۲۲:۵۱:۴۹
اگر روحانيت در شرايط بحراني ساكت باشد پس به چه دردي مي خورد؟ (951176) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۰۷:۵۱:۵۳
متاسفانه ساكتند ديگه . نيستند ؟ (951401) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۹:۴۵:۰۳
به درد ثنا گویی از دولت تا بلکه بودجه ای برای تاسیس مدرسه ای، موسسه ای، و یا شرکت بازرگانی دریافت کند!
شهید مطهری راست میگفت که تا محل درآمدهای حوزه مشخص نشود این نهاد از آسیبهای فکری و سیاسی در امان نخواهد بود! (952111) (moderator1)
 
هموطن
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۰۵:۱۲:۲۴
روحانی هم روحانی قدیم .

خدا رحمت کند حضرت امام خمینی را .. مردم گمان میکنند که همه روحانیون

مثل امام خمینی هستند .. در صورتی که اینگونه نیست .

در هر 100 سال و در بین خیل عظیم روحانیون فقط یک روحانی

مانند امام خمینی پیدا میشود .. (954024) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۴:۱۱:۲۴
الف جان چرا یک بام و صد هوا.آن وقتی که از نظام الدین ب که لیسانس علوم آزمایشگاهی دارد برای ریاست سازمان استاندارد حمایت می کردید یادتان رفته.یادتان رفته که نوشتید شورای عالی استاندارد شرمتان باد.حالا در همین استاندارد مورد علاقه شما:
1-معاون مالی سازمان=لیسانس میکروبیولوژی
2-معاون نظارت بر اجرا=فوق لیسانس اقتصاد
3-رییس پژوهشکده برق و مکانیک=لیسانس فیزیک
4-رییس گروه پژوهشی خودرو=لیسانس الکترونیک و فوق لیسانس مکاترونیک
5-معاون مدیر کل اموراداری=فوق دیپلم برق
6-....
بگزریم از کسانی که اصلا مدرک دانشگاهی ندارند

میدانم چاپ نمی کنی
ولی این بار مرد باش (950543) (moderator22)
 
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۲۰:۱۳:۴۸
چرا فکر میکنی توی الف فقط مرد هست ؟ (951008) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۰۷:۵۹:۱۴
تازه همين اقاي نظام الدين ب اين اواخر يك سري بيچاره را به عنوان كارشناس استاندارد بعد از كلي امتحان و ... پروانه داده و مدعي است كه از اينها در موارد كارشناسي استاندارد استفاده خواهد شد ولي هم اكنون يك سال است كه بنده كارشناس شده ام و پروانه خوشكلي هم به من و امثال من داده اند ولي هر چقدر كار كارشناسي استاندارد به شما داده اند به كارشناسان استاندارد هم داده اند و جالب انكه هر وقت هم گير مي كنند سينه جلو مي دهند و باد به غبغب كه چند هزار كارشناس استاندارد داريم كه در مسائل كارشناسي استاندارد به ما كمك مي كنند به نظر شما اين اقاي نظام الدين ب مادرزادي مدير نبوده اند ؟ (951406) (moderator1)
 
محسن
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۳۱:۳۸
خب لینک حمایت الف رو هم بذار

تا اونجا که من یادمه فقط ماجرای داماد احمدی نژاد در مورد ریاست استاندارد مورد بحث بود نه این اقایی که شما گفتین (951700) (moderator1)
 
شرکت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۲۰:۱۵:۵۴
خدایی الان ما لنگ 600 میلیون هستیم برای اتمام یه طرح ملی اما حیف !!! (951010) (moderator1)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۰۶:۵۳:۴۱
خدا برات خوب بخواد ما لنگ دو سه میلیون وام ازدواجیم گیرمون نمیاد (951390) (moderator1)
 
سیدحسین
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۱۶:۲۹:۰۴
در نصب اشخاص در پستها ، هر دو طرف گمارنده و گماشته به یک میزان مقصرند . گمارنده دنبال یک شخص ضعیف مسلوب الاراده بله قربان گو جهت اجرای منویات خود است و گماشته دنبال طی کردن یک شبه ره صد ساله با میانبر و رابطه و.. بدون کوچکترین زحمت و دردسر هست.
ما (همه ماها که شدیدا نق نق می کنیم همه جا از مهمونی گرفته تا توی تاکسی ) هم به یمن تدابیر و کیاست متولیان امور دنبال سر و ته آوردن شکاف{دره} بین درآمد و مخارج روزانه مان هستیم و حس و حالی برای توجه به این مسئله نداریم و یا سعی میکنیم با آن کنار بیاییم بی هیچ اعتراض و انتقادی ! (954592) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۰۹:۲۰:۰۶
این چند مثال که در اینجا آورده شده کاری نکرده اند!

چرا شما از آن مقاماتی که بدون تخصص و تجربه لازم پستهای مدیریتی خیلی بالا را قبول کردند و میلیارد- میلیارد پول بیت المال را با یک امضا به چاه ریختند نام نمی برید؟

این مدیران در همه دولتها بوده اند. اصولا باند بازی و عدم شایسته سالاری مربوط به زمان حال نیست اما در این برهه به حد خطرناک و تهوع آوری رسیده است. (949807) (moderator22)
 
موجز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۱:۵۱:۳۸
هميشه خدا همين طور بوده.آدمهاي زير دست مورد حمله قرار مي گيرند.به نظر من مقصر اين خانم بازيگر و آن خانم معلم زبان نيست. مقصر آنهايي هستند كه موافقت كردند و به اين دو كار سپردند.آن آقايان بايد مجازات شوند (950248) (moderator22)
 
نیشتمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۸:۴۵:۴۸
ابدا با این دیدگاه موافق نیستم که مدیران مقصرند و این دو نفر یا کسانی مثل اینها جرمی ندارند . مثال می زنم : بنده را برای تدریس در یکی از حوزه های زیر گروه رشته تحصیلی ام به جایی دعوت کردند . با اینکه در آن حوزه نیر در حد چند جلسه تدریس پایه ای - که آن دوره نیز در آن حد بود - اطلاعات داشتم اما چون رشته اصلی تحصیلی من نبود آن پیشنهاد را رد کردم و گفتم به دنبال کسی بگردند که منحصرا در آن رشته درس خوانده است . یادم است که مسئولی که من را معرفی کرده بود برگشت و به من گفت : « این دوره ای کوتاه مدت و ضمن خدمت است و ابدا نیازی نیست که چیز خاصی بگویی ، بیا و کمی درد دل کن و کمی تعریف و خاطره گویی و کمی هم تدریس و دادن یک جزوه و بالاخره سر وتهش را هم بیاور» .
غرضم این است که این خانم ها و سایرین وقتی می دانند و یقین دارند که به مدیریت جایی گماره می شوند که ابدا توان و سواد آن حیطه را ندارند و بعد باعث حیف و میل و قهقرای بخش زیر دست خود می شوند همسنگ بالادستی های خود مقصرند و گنه کار . (950905) (moderator1)
 
علی
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۰۹:۲۴:۴۳
تو این مملکت همه چیز بر رابطه پا برجاست و نه بر ضابطه (949824) (moderator22)
 
بي نياز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۱:۵۴:۵۱
در تكميل صحبتهاي شما، همين چند روز پيش داماد رييس جمهور با 30 سال سن شد رييس بيمارستان فيروزآبادي شهرري. يعني آدمهاي مدير باسابقه و كاربلد رو گذاشتند كنار و داماد جان اومده جاي اون. خوشخدمتي پدر زن به داماد. (950261) (moderator22)
 
علیرضا حیدری
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۶:۲۷:۳۰
این آقا اگه داماد رئیس جمهور نبود باز هم میتونست بشه رئیس بیمارستان ؟ (950725) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۰۹:۳۳:۴۶
آقای جعفریان زیاده نمی نویسم ولی ما هم شبیه شماییم و بدون توانی برای پرداخت پورسانت، یا رابطه ای به عنوان پارتی و یا ناز و عشوه ای برای دلبری مدتی است سرگردان اداره ها و سازمانهاییم (به همراه دوستانی همگی کارشناسی ارشد و دکترا و فارغ التحصیل از دانشگاههای معتبری مانند تهران و علامه و...)
نمی دانم معنای اجرایی دولت اسلامی و عدالت چیست، کمکم کنید!!!!! (949847) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۴:۱۵:۰۷
این حرفا مال وقتی بود که مدیرای مملکت موقع درس خوندن یه زحمتی به خودشون داده بودند!
اونی که یه شبه دکتر مهندس شده چه میفهمه دانشگاه معتبر یعنی چی؟؟؟!
دوستی به طعنه می گفت مشکل این کشور دیگه فرار مغرها نیست بلکه موندن بی مغزها در مسند مدیریت است! (950550) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۰۹:۳۶:۱۸
بابا ولمون كن ديگه داريم بالا مياريم
الهم اخلع كل فاسد و فاسق من امور المسلمين (949855) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۰:۱۲:۴۷
بنده جوان بی کار و عاطل و باطلی هستم که با موتور مسافرکشی میکنم و از همینجا آمادگی خود را برای آموزش راندن موتور سیکلت به یکی از آقایان و وسپس پذیرش مدیریت متروی تهران.پژوهشگاه رویان و هر بخش استراتژیک دیگری را اعلام می کنم (949957) (moderator22)
 
واله
Kuwait
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۰:۳۳:۵۷
جناب آقای جعفریان
1 اولا شما خانم نیستید !!!
2- طرح شما باید توسط یک خانم اجرا می شده که ظرافت بیشتری داشته باشد!!!
3- جوان موتور سوار ما !! باید خانم باشد تا به سمت مدیر متروی تهران منصب گردد. (950019) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۴:۴۶:۵۶
بی خودی جو نده. مشکل دختر خانمها نیستند. مشکل اون ذهن مریضی هست که انسانیت و تخصص رو نمی تونه ببینه نه در خانم ها نه در اقایان.
مشکل اقایان مدیر هستند نه دختر خانم ها. (950598) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۲۱:۰۶:۴۸
همیشه افرادی مثل برلوسکونی باعث پیشرفت زن ها می شوند . (951062) (moderator1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۱۱:۲۹:۰۰
ما یه انجمن داشتیم در یکی از ادارات، مختلط بود. در اتاقی با حدود سی صندلی، تقریباً تمام جلسات پر می شد از برادران و خواهران گرامی. چندی بعد جلسات را تفکیک کردن؛ پس از آن فقط دو یا سه نفر به جلسات می آمدند!! حال پیدا کنید پرتقال فروش را.. (954277) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۰:۴۱:۰۳
شایسته سالاری از نوع این دولت (950040) (moderator22)
 
فری
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۰:۴۳:۴۷
مگر به عنوان تماشاگر! چیزی که من و بسیاری چون من سال هاست به آن تبدیل شده ایم و از رهگذر همین لطف هاست. خوش به حال آن دختر خانم. خوش به حال آن دختر خانم!

جواب خودت را دادی آقای محمد حیسن جعفریان
دختر خانم !!!!!!!!!!!!

راستی از اون دیگر که یاد کردین :
چند سال پیش، دختر خانمی با لیسانس میکروبیولوژی یا چیزی در همین مایه ها،

پس اونم دختر خانم بود !!!!!!!!!! (950049) (moderator22)
 
یک دختر خانم بیکار
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۳:۲۶:۱۶
برادر عزیز باید بگویم متاسفانه یا خوشبختانه این موضوعات به خانمها خلاصه نمی شود بلکه فقط و فقط ربط به رابطه دارد یعنی شما زن یا مرد باشید اگر رابطه نداشتید مانند بقیه بیکار و بی پول هستید و اگر روابط داشتید و پارتی ، عاقبت بخیر می شوید . (950451) (moderator22)
 
محمد . ع
Canada
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۰۵:۰۸:۵۲
وقتی مدیریت یکی از دو خودروساز بزرگ کشور که صدها میلیارد تومان گردش مالی و سرمایه زیر دستش است ، به جوانی 28 ساله داده می شود کسی در مجلش و روزنامه صدایش در نمی آید ، حالا گیر داده ای به این 1-2 میلیارد ؟؟؟؟ (951372) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۰:۴۴:۲۷
تا مدت کار دولت تمام نشده برویم با یکی از این اقایان فامیلی، دوستی، چیزی بشویم. (950050) (moderator22)
 
پیام
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۰:۵۳:۴۶
شاید اگر شما خانم جعفریان بودید ، کار پیشرفت می کرد (950086) (moderator22)
 
واحد 13
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۰:۵۷:۰۴
این خانم رئیس موزه نه تنها لیسانس غیرمرتبط داشته بلکه دانشگاه آزادی هم بوده!!! این همه فارغ التحصیل دانشگاه معتبر، این همه استاد باسواد داریم اونوقت... (950098) (moderator22)
 
ابراهيمي
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۴:۵۴:۴۷
در اين كه اين خانم شايسته اين سمت نبوده شكي نيست.... اما چرا به دانشگاه آزادي ها توهين مي كنيد؟ در دانشگاه آزاد دانشجويان و اساتيد خوب هم وجود دارد، به خصوص در واحد هاي شهر تهران اساتيد زيادي وجود دارند كه هم در دانشگاههاي دولتي و هم در دانشگاه آزاد تدريس مي كنند، از نظر امكانات (آزمايشگاه، كارگاه ،....) هم بعضي از واحدهاي اين دانشگاه پيشرفته تر از دانشگاه هاي دولتي هستند، حالا اينكه دانشجو بي سواد فارغ التحصيل شود يا باسواد بستگي به همت و پشتكار خودش دارد (950608) (moderator22)
 
عدم توهین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۸:۵۴:۳۲
عزیزم : تو این مملکت هر چی رو بشه تکذیب کرد نمیشه اینو رد کرد که تحصیلکرده دانشگاههای معتبر ، یه نموره شرایط بهتری تو سواد داره . البته به صورت جزء به جزء و نفر به نفر این حرف من درست نیست اما به صورت کلی و عمومی صحت داره . خودت تحصیلکرده دانشگاه شریف یا علامه طباطبایی یا تهران یا امیر کبیر رو می تونی با فارغ التحصیل دانشگاه آزاد فلان شهرستان فلان استان رده چندم یکی بدونی ؟ نه انصافا یکی می دونی ؟ خود من واسه یه مقاله - فقط یه مقاله - واسه یکی از درسهام تمام یک تابستان رو به صورت کامل روش کار کردم ، آخر سر هم 15 گرفتم . خدایی آزاد هم اینطوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (950916) (moderator1)
 
ارومی
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۱۲:۲۰:۰۲
اگر مقایسه ای مابین رتبه کنکور دانشگاه ازادیها با دانشگاههای سراسری بعمل اید مشخص خواهد شد که قبولیهای دانشگاه ازاد از نظر سطح علمی در رتبه ای به مراتب پایین تر قرار دارند این یک واقعیت است که باید بپذیریم . دوستانی که بهر حال یا خود دانشگاه دیده اند یا فرزندان دانشگاهی دارند میدانند تفاوت مثلا دانشگاه تهران یا تبریز وشیراز با دانشگاه ازاد بسیار بسیار زیاد است.فرزند یکی از دوستان بنده در سال گذشته با رتبه کنکور سراسری حدودا 400000 در مهندسی صنایع یکی از دانشگاههای ازاد قبول شده است ! مبارکش باشد ولی این بزرگوار پس از فارغ التحصیلی با فارغ التحصیل مثلا دانشگاه شریف قابل مقایسه است؟ (954342) (moderator1)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۵:۲۹:۱۳
سواد تو دانشگاه آزاد و ملی یکیه فقط بیچاره آزادی ها که شهریه هم میدهند (950659) (moderator22)
 
واحد 13
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۸:۳۲:۲۳
من خودم از اساتید دانشگاه آزادم. سوال از خود جزوه میدم دانشجو نمیتونه حل کنه! آخر کار نمرش میشه 1 یا 2 که مجبور میشیم 9 بهش بدیم. اما در دانشگاه دولتی اوضاع خیلی متفاوته. استاد سر جلسه سوالاتی رو میده که دانشجو تاحالا ندیده . فرق داره که میگم. درضمن دانشجوی آزاد اگر توانایی داشت که دولتی قبول میشد که! (950886) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۰:۰۸:۰۶
اگر دانشگاه آزاد بد است چرا تعطیلش نمی کنید چون یک عده پارتی دار حقوق می گیرند (951482) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۷:۳۲:۳۱
برو نگاه کن ببین استادش کی بوده و چجوری درس داده! (951948) (moderator1)
 
parsa
Sweden
۱۳۹۱-۰۶-۲۴ ۱۲:۴۸:۲۹
تو رو خدا دست از سر دانشگاه ازاد بردار همونجوری که خیلی از فارغ التحصیلان دانشگاههای به زعم شما بیسواد هستند خیلی از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد متخصص و باسواد هستند.فکر میکنی فقط قبولی در یک دانشگاه معتبر سواد میاره؟ (953562) (moderator1)
 
علی
Australia
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۱:۰۰:۲۵
مگر این مملکت صاحب ندارد که این موارد درش اتفاق می افتد؟ دهها نفر مختلف با عناوین متفاوت دارند بر مردم حکومت میکنند و از مزایای این مملکت استفاده میکنند ولیکن وقتی پای مسئولیت مطرح میشود هیچکس جوابگو نیست. از خانم مسئول ارزی بانک مرکزی تا بالاترین مسئول خود را تافته جدا بافته و ارباب ما می داند بجای آن که به قول امام خود را نوکر مردم شهید داده زیر بار سنگین زندگی بداند. (950111) (moderator22)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۲:۴۸:۳۴
به یک کارگر ساده جهت مدیریت امور ارزی کشور نیازمندیم ... ترجیحا بیسواد ! (950381) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۲:۵۱:۰۴
صاحب چیه خدا پدرت رو بیامرزه، حداقل 7-8 سال که دسته این آقا افتاده پدر مردم درآورده!!!!!!! (950388) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۱:۰۵:۵۹
شما هم فقط در آستانه انتخابات از بقایی و مشایی بدگویی کنید. (950127) (moderator22)
 
مسعود
Sweden
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۱:۱۳:۲۵
فیلمی که آن خانم ساخته و فیلمی که شما قرار بوده بسازی هر دو بسیار فیلم‌های بی‌ربطی هستند. شماها همه‌تان عاشق عظمت‌اید بنابراین میلیادها تومان پول را به شکل کاشی و آینه و طلا و نقره درآورده‌اید و به در و دیوار آرامگاه مردی چسبانده‌اید که صندل حصیری می پوشید و از این جور بازی‌ها متنفر و دور بود.
حالا می‌خواهید از این زرق و برق‌های فیلم بگیرید و به دیگران نشان بدهید تا تحت تاثیر قرار گیرند واقعیت این است که شما می‌خواهید با نشان دادن این تزیینات دیگران را به احترام وادارید. احترام آن‌ها بدون شناخت امام چه اهمیتی دارد؟ حالا هم چون به شما پول نداده‌اند که این کار را بکنید ، ناراحتید. در صورتی که خود این کار عمل لغو و باطلی است. اعتراض شما باید به این باشد که با این پول شکم یک عده می توانست سیر شود، یک عده می‌توانستند درس بخوانند و غیره. شما و کسانی که مثل شما فکر می کنند گمراهید عزیزجان! (950143) (moderator22)
 
يه آدم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۸:۵۲:۳۲
دوست عزيز شما داريد به بهانه‌ي كم كاري كساني كه وظيفه سير كردن شكم گرسنگان و همين‌طور رفاه اجتماعي مردم را به عهده دارند به بعضي ارزش‌ها بي اعتنايي مي‌كنيد!
وظيفه دولت است كه رفاه اجتماعي ايجاد كند! وظيفه توليت امام رضا هم اين است كه رفاه ميليون‌ها زائر حرم رضوي را فراهم كند.
اينكه آستان قدس پول وقف مردم را حيف و ميل مي‌كند حرفي و ايراد شما از عظمت و كاشي و طلاي ضريح و گنبد و... حرف ديگري است.

در مجموع عرض مي‌كنم خدمت شما، اگر حرف اول و دوم شما درست باشد كه هست، دليلي ندارد حرف آخر شما هم درست باشد!
مباحث را بهم قاطي نكنيم! لطفاً (950914) (moderator1)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۱:۴۹:۱۴
مسبب اینهمه بدبختی خود ما هستیم که بدون تفکر و دوراندیشی افراد بی لیاقت و ناشایست را به افراد لایق ترجیح میدهیم / (950237) (moderator22)
 
هاشم اقایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۲:۳۴:۳۴
جناب نویسنده توان وسابقه شما نیز با ان دختر خانم در این حوزه تفاوت چندانی البته ندارد اگر در بنین اینهمه کارگردان ومستند ساز ایرانی طرح شما را هم میساختند باید اعتراض میشد اگرچه شما برخلاف ان دختر خانم از جایگاه ویژه ای حتما حمایت میشدید (950361) (moderator22)
 
حسن
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۲۳:۵۵:۳۰
دوست عزیز لطف بفرمائید اول سابقه محمد حسین جعفریان را در مستند سازی مطالعه فرمائید بعدا اظهار فضل بفرمائید این آدم به همراه رضا گرجی از جنگ تحمیلی تا افغانستان -بوسنی -لبنان -پاکستان و سوریه همیشه از قلب میدان نبرد و زیر رگبار گلوله ها فیلم و عکسهایی گرفته اند که حتی تماشایش هم برای ما وحشت اور است اگر قرار باشد بودجه های این چنینی برای ساخت مستند هزینه شود باید به دست امثال جعفریان - گرجی و کریمی و ابوطالب و ...... باشد. (951238) (moderator1)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۳:۲۱:۲۹
این پول در مقابل خیلی از ارقام بزرگ دیگه که در این مدت شنیدیم هیچه هیچ.دیروز داشتم به 11هزار میلیارد فکر می کردم قبلش به 3 هزار میلیارد.......... (950441) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۳:۴۳:۵۵
دو نفر در این مملکت دو تا خانم بودن دو تا پروژه گرفتن شما ناراحتید. بعدشم می گین مگه قحط الرجال هست. زن ستیزی به این می گن دیگه. تازه پروژه تون رو قبول نکردن این همه داد و هوار نداره. مقاله که وا اسلاما. ضمن اینکه قبول دارم در مملکت ما فساد زیاده. (950479) (moderator22)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۵:۳۱:۴۴
حرفی از زن ستیزی نشد،بحث بی عدالتی است (950661) (moderator22)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۱۱:۱۴:۳۶
مسئله این نیست که چرا دوتا خانم رو پذیرفتن و آقا نبودن، بحث بر سر لیاقت و تخصصه..
نکته اساسی ینه که مشکل خودمون هستیم؛ من تخصصم گرافیکه، آقای مشایی بیاد به من بگه بیا برو مدیر پتروشیمی اراک شو چنان با کله میرم که کفشام جا می مونه! اینجا نشستیم و از عدم شایسته سالاری و مدیریت غیرتخصصی انتقاد می کنیم در صورتی که به هر کدوم از ما مدیریت موزه رو بدن قبول می کنیم حتی اگه تخصصش رو نداشته باشیم.
نکته دیگه در مورد اون خانمیه که یک و نیم میلیارد بهش دادن مستند بسازه؛ اگرچه با توجه به اطلاعاتی که من دارم این مبلغ بسیار زیادتر از اون چیزیه که باید باشه اما خانم بودن، جوان بودن و بی سابقه بودنِ یک فیلمساز دلیل بر بد بودنش نیست.. یکی دیگه از مشکلات ما ایرانیها همینه: همیشه اعتقاد داریم که کارها رو باید به اونی سپرد که سی سال کار کرده یا تو فلان جا و بهمان جا کار کرده.. این دیگه از اون ور بام افتادن در شایسته سالاریه! خصوصاً در دنیای هنر، که هرگز مجالی برای جوونها و تازه واردها وجود نداره.. چقد زر زدم! بدرود (954261) (moderator22)
 
قبر کن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۴:۳۴:۵۵
خدایا خاینین به مردم را در زمین فرو ببر تا همه راحت شویم و تو را سپاس گوییم (950575) (moderator22)
 
زهرا
Sri Lanka
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۴:۵۴:۳۶
سلام
من که شبانه روز با نمازام دزدهای بیتالمال را نفرین میکنم.انشااله که این نفرینها به جایی برسد. که بئ با ما ملت تا کردید (950607) (moderator22)
 
United Kingdom
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۵:۰۹:۲۰
فقط در مورد خانم ها نيست. اقاي بذرپاش از راه رسيد و شد رييس سايپا !!!صداي هيچ كس در نميآد .حلا شما تصور كنيد يك هم رشته وهم دانشگاهي ايشان چند وقت بايد دنبال استخدام بدود چه رسد به اينكه رييس سايپا شود. يا همين داماد رييس جمهور !!! يك نفر نيست سوال كند آقاي عليرضا س با ليسانس رياضي وتازه فارغ التحصيل چگونه در سال 84 مشاور وزير شد ؟ چون از طرفي با پسر احمدي نزاد در جامعه اسلامي دانشجويان همكار بودند و موقع شهرداري احمدي ن‍ژاد جناب س در سازمان فرهنگي هنري براي مشايي كار ميكرد. جالبتر اينكه برخي از اعضاي جامعه اسلامي دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي با اين واسطه در وزارت آموزش و پرورش پست گرفتند در حالي كه بقيه فارغالتحصيلان دبيري به شهرستانها و روستاها اعزام مي شوند.از اينها زيادند در اين مملكت !!! (950631) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۵:۲۱:۰۶
متاسفانه در صدا و سیما هم این باب شده یکدفعه دختر خانمی با کوچک ترین اطلاع رسانه ای برنامهای مهم را می قاپد و پیشکسوتها نظاره گر کار و برآورد عجیب (950647) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۵:۵۳:۰۸
بدترین اتفاق وقتی می افتد که مردم مسوولین را به حال خودشان رها کرده باشند وبه درجه بی تفاوتی رسیده باشند. (950689) (moderator22)
 
رفتنی
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۶:۱۱:۰۶
صبور باشید.بجای حرص خوردن تاریخ بخوانید .....تاریخ.... (950710) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۶:۲۷:۱۶
با سلام

خیلی جالبه ،از این لحاظ که ما می دانیم یک کاری قبیح است اما آن را انجام می دهیم،یک کاری نادرست است آن را انجام می دهیم،
خلاف قانون است ،آن را انجام می دهیم،خلاف عقل است آن را انجام می دهیم
خلاف شرع است آن را انجام می دهیم،
عجب!!!!!!
چرا اینگونه است؟
چرا با توجه به اینکه ما از نادرست بودن آن اطلاع داریم ،اما باز آن را انجام می دهیم
چرا در حالی که می دانیم خیلی افراد شایسته تری هستند ،اما رابطه ها،نژاها ،نصب ها و نسب ها،تعصبات ،باعث می شود ما آنگونه که باید باشیم در انجام وظایف دنیایی ،نیستسم!!!
چرا؟!
چه چیز مسبب این می شود ،کسی که هیچ تخصص و فنی، حداقل از نظر آکادمیک در فلان زمینه ندارد،اما باز ،اصرار بر انجام و انعقاد آن داریم
به چه قیمتی؟
به چه حرمتی؟
با چه فکری و اندیشه ای؟
آیا به این فکر نموده ایم که چگونه باید پاسخگوی ملت و خودمان و...باشیم؟
به راحتی هرچه تمام تر اینگونه کارها را به وفور انجام می دهیم و با سوءاستفاده از جایگاهمان آن عمل را توجیه می نماییم

چقدر با انسان تناسب دارد ،همچین فکر و اعمالی؟!
لازم دیدم ابیاتی را از جامی به شرح ذیل مکتوب نمایم
همه را اعتقاد نیکو کن دل ز انکارشان به یک سو کن
هر خصومت که بودشان با هم به تعصب مزت در آنجا دم
بر کس انگشت اعتراض منه دین خود را رایگان ز دست مده
حکم آن قصه با خدای گذار بندگی کن ترا به حکم چه کار
و آن خلافی داشت با حیدر در خلافت صحابثی دیگر
حق در آنجا به دست حیدر بود جنگ با او خطا و منکر بود

ببنید ،این روز ها از این نوع افکار و اعمال بسیار دیده می شود.
آیا ارزش ماهیت اعمال انسانی این قدر نازل شده است؟
اما از حق نگذریم که سوء مدیریت و نگاه انسانی ،باعث بدبینی و سقط انگیره و نابودی تفکرات جاودان در راستای خدمت به مردم جامعه و شده است
امید است به روزی که هر کس حقیقت موضوعات را متوجه و درک نماید و افکار و اعمال خود را مبنی بر نفعات مقطعی منعقد ننماید تا بتوانیم زمینه را برای نسل های آینده آماده سازیم و علایق شخصی و مقطعی را ترکیب با اصل موضوع ننمائیم
لذا گاهی اوقات علایق ما مبنای درستی ندارد ،آنچنان که در تاریخ داریم
افراد قریش در حالی که به اصل موضوع مطلع بودند ،اما برای حفظ شرایطشان آن را انکار می نمودند
(950724) (moderator22)
 
بهروز
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۷:۲۰:۱۰
سلام

اي بابا رئيس جمهور اين كشور علنا قانون اساسي رو تكذيب و قبول نداره وقتي خودشو تنها نماد اراده ملي ميدونه واي به حال بقيه نظام

خداييش خاتمي چنين چيزي رو تو ذهنش رد ميكرد الان شده بود بني صدر دوم (950799) (moderator1)
 
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۷:۴۶:۴۳
آقای جعفریان!درقلب ماجاداری.اونارو ولش.الف جان!ازقلم ایشون بیشتراستفاده کن توروخدا. (950825) (moderator1)
 
عقرب زرد
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۲۰:۳۸:۵۶
اگر اين مملكت را به دست چند جوان بيكار و حرف شنو و نصيحت شنو مي دادند بهتر از وضع فعلي وضع معيشتي مردم بود . (951034) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۲۰:۳۸:۵۹
دیگه حالم از سیاست و رجال سیاسی به هم می خوره (951035) (moderator1)
 
بلال 32
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۲۰:۵۱:۱۹
هاشمي دوستت داريم به شما خيانت كرديم دو دستي از روي ناداني و جهالت دولت را بدست كسي سپرديم حا لا از معده خالي مان خون جاري مي شود . هاشمي تو نور چشم ملتي هستي به شما ظلم كردند . تورا بخدا ما را ببخش اي سردار سازندگي من شخصا از محضر شما معذرت ميخواهم و خيلي دلم ميخواهد از نزديك شما بزر گوار را زيارت كنم و درد دلم را بگويم خودم بازنشسته فر هنگي هستم و 8 سال جنگ 80 ماه تو جبهه بودم حالا از روزي اين آقا آمده سر كار جوانم را بيكار كرده اند پولي توجيبي نمي تواند پيدا كند . حاج آقا اگر اين مطلب خواندي و يا كسي به اطلاع تان رساند بحرمت چهارده معصوم اين رنجنامه مرا به خدمت تان دعوت بفر ما تا در اين سن و سال زيارت تون كنم .خدا سايه شما را از سر ما بي كسان كم نكند .30 سال خدمت در كنج كلاسهاي مقطع ابتدائي و 12 سال بازنشستگي چطور نتونم شما را زيارت نكنم . كوچك تان از شهر م . آذر بايجانغربي (951038) (moderator1)
 
007
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۲۱:۱۵:۵۸
جز حرف زدن از مجلس کاری بر می اید چرا خلاف را میبینند و سر در لحاف میکنند (951075) (moderator1)
 
بيژن
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۲۳:۰۱:۵۴
سلام برتمامي خوانندگان علاقمند به موضوع
گاه تعجب ميكنم كه برخي افراد در ابراز عقايد جانبدارانه خود با وقاحت تمام وبا لفاظي دم از عدالت وصداقت ميزنند
انصاف به خرج دهيد هر كه مقصر وخلاف كار است برروي مدار قانون وعدالت بايد جزا ببيند حال خانمي 20ساله مجري طرح ويامدير بي كفايت دستگاه يادمان باشدهر كس بر سهم خود اگر جزا ببيند واز ارتباطات خود براي گزيز از جزا خلاف سود نتواد ببرد درصد ارتكاب خلاف كاهش مي يابد يادمان بماند با تكيه برباور ديني خودبر حريت تاكيد شده بر مدار عدالت وحق به دنبال احقاق حق فرد وجامعه باشيم لازم نيست فرياد سردهيد واما منفعل باشيد در سكوت نيز ميتوان اعمال نيكو نمود (951187) (moderator1)
 
حسینی
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۲۳:۱۵:۰۸
این آقایان مدیر استاد زبان بهتری جز این دختر خانم پیدا نکردن ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسئله از ریشه مشکل داره .
خدا عاقبت زندگی مردم عادی رو بخیر کنه با این مدیران کارآمد.... (951199) (moderator1)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۰۰:۰۱:۲۹
از بالا تا پایین همینه. نیم ساعت توی آفتاب شدید واستادی، موتوری هم نیگات نمیکنه، همینکه یه خانم می‌آد، از چهار طرف تاکسی، موتور، سانتافه و... درمی‌آد. [...] (951245) (moderator1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۵ ۱۱:۲۶:۴۳
اینم ناشی از مدیریت ضعیف بر جامعه است. تا حالا پرسیدین چرا اینجوریه؟ یکی از تبعات حرام کردن جنس مخالف به هر شکلی، این رفتار رانندگان، کارمندان بانکها و ادارات، مدیران و حتی شاطران عزیز می باشد! (954274) (moderator22)
 
علی کوشا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۰۲:۵۵:۰۱
با سلام. آقا من کمی پرت هستم. این "محمد حسین جعفریان" همان حجه الاسلام جعفریان مورخ مشهور خودمان نیست؟ (951351) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۲:۳۰:۱۹
lمحمدحسین جعفریان شاعر، مستندساز، روزنامه‌نگار و خبرنگار جنگی است که دودوره رایزن فرهنگی ایران در افغانستان بوده‌است. بیشتر شهرت جعفریان ازشعرهای بلندونیزاز گزارش‌ها ومستندهایش در مورد جنگهای جهان(افغانستان-تاجیکستان-بوسنی-کوزوو-پاکستان وکشمیر-عراق-لبنان و...) بویژه ساخت مستند معروف «حماسه ناتمام» یاًشیردره پنجشیر"از زندگی احمدشاه مسعود است. وی در سال۱۳۷۲در شمال شرق افغانستان مجروح و از یک پا فلج شد. جعفریان یکی از معدود خبرنگاران جهان است که با ملا محمد عمر رهبر طالبان دیدار داشته‌است. (951628) (moderator1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۶ ۲۳:۳۸:۱۴
چرا منفی میدین؟جوابشو بدین!
نه خیر.اون آقا رسول جعفریان هستند.ایشون محمد حسین جعفریان نویسنده و مستند ساز هستند (956373) (moderator1)
 
دهکردی
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۰۳:۳۴:۵۵
بنظر میرسد اشکال کار بعضی ها فقط در اینست که بلد نیستند چگونه با رئیس روسا رابطه برقرار کنند و آنوقت وقتی یکی دیگه میاد در این کار موفق میشه، حسودی شون میشه و دادشون در میاد که چرا رابطه بازی است و دوست بازی و پارتی بازی و از این جور بازی ها.... یکی نیست بگه باباجان اصل همون رابطه ها و بازی هاست . اول برید بازی کردن یاذ بگیرید بعد بیائید . و گر نه میبازید همین. اصلا معلوم نیست کی گفته رابطه بد است. یا بازی کردن بد است.
دنیا تا بوده همین رابطه ها و همین بازی ها بوده . و خیلی هم خوبه لا اقل بازی کنای خوب انتخاب میشن میان بالا و یک بازی خوب ارائه میدن که تماشا چی ها ببینن و لذت ببرن. حالا شما برو شکر کن که برای تماشای بازی های به این خوبی ازتون بلیط نمیخوان و نشستین مفت و مسلم این همه بازی های مهیج رو تماشا میکنین و لذت میبرین. خواهشا دیگه از این قبیل اعتراض ها نکنین که ممکنه به ما تماشاچی های بی آزار هم لطمه بزنین. یعنی ممکنه برای همه بازی ها بلیط بذارن و این تماشا کردن خشک و خالی هم از دستمون بره.
تازه میترسم به منظور جلب تماشا چی های با کلاس بلیط ها رو هم اینتر نتی بخوان بفروشن و دلاری هم حساب کنن. که با توجه به بازی داغ و پر سود دلار
و قدرت خرید ناچیز ما تماشاچی های وطنی ، دیگه هیچ نوع بلیطی گیر مون نمیاد و بکلی از دیدن وشنیدن این همه بازی های کمدی درام سریالی محروم میشیم و میمونیم تک و تنها کنج خونه و افسردگی میگیریم. خیلی ممنون میشیم که به ملاحظه حال ما هم شده قول بدین که جیکتون در نیاد و مثل بچه آدم بشینین بازی رو تماشا بکنین. لطفا مواظب باشین که حرف های نا جور هم نزنین و سنگ و کلوخ و بطری نوشابه و این جور چیزا تو زمین پرت نکنین. (951369) (moderator1)
 
محمد زاده
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۱:۲۸:۱۰
خداوند تمام خيانتكاران رادر هر لباس و پست و مقامي هستند و آشكارا بر جوانان اين مرز و بوم تظلم مي كنند هدايت فر مايد و گرنه بي آبرو يشان كند. (951562) (moderator1)
 
دایی سعید
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۱:۴۹:۱۷
راستی دلتون رو خوش کردین به این نوشته ها خدایی کسی نگاه اونا میکنه .اصلا اقای الف میدونه که تو سایتش چه مشکلاتی مطرح میشه نه خدایی میدونه ؟ (951576) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۳:۳۹:۴۴
چرا کسی به دفتر کار ایشان توجه ندارد که سیستم دالبی آن در ایران فقط یکی دیگه است این همه بذل و بخشش چه معنی دارد اون دختر خودش باید دفتر کار داشته باشد نه از پل بیت المال برای آن دفتر بخرند و400 متر زیرزمین و سیستم دالبی و... چرا مجلس از این آستان تحقیق و تفحص نمی کنه مگه نعوذبالله خداست که تحقیق و تفحص و نظارت نداشته باشند وهر کار دوست دارند انجام می دهند .....راستی همین آقا وقتی می خواستند رئیس جمهور شوند می گفتند فامیل بازی ما نداریم امروز تمام فامیلهایشان یکجا در کارند خواهرشان عضو شورای شهر این دامادشان هر روز پست جدید آخه قحط الرجان است ایشان را رئیس بیمارستان کرده اند وقبلا هم رئیس سازمان استاندارد که دیدن اعتراض زیاد هست ایشان را کنار گذاشتند /درد یکی دو تا نیست بعضی از این آقایان 20 جا شاغلند و یک جوان تحصیلکرده و خیلی دکتر و دانشمند بیکار یا در جای اصلی خودشان نیستند (951708) (moderator1)
 
دوست
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۵:۰۰:۳۶
وقتی مطالب سایت الف را می خونم حالت بسیار بدی بهم دست میده،تمام مطالب نا امید کننده و عذاب آور است.فلان جا دزدی شده،فلان جا پارتی بازی شده، فلان جا اختلاس شده و... به خدا کمر مردم زیر بار فشار اقتصادی، گرونی و نداری شکست.حالا هی بنویس فلان شد بهمان شد.این حرفها چه فایده ای داره؟ کدوم مسئول به خودش زحمت داده جواب مردم را بده. به قول شاعر:گوش اگر گوش تو و ناله اگرناله من-البته آنچه به جایی نرسد فریاد است.خدایا در ظهور منجی عالم بشریت تعجیل،تعجیل،تعجیل بفرما. (951804) (moderator1)
 
United States
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۸:۳۵:۰۶
خوب اینا رو نوشتی الف همه هم دیدی اعتراض داشتن بابت پولهای مفتی که خرج

میشه نتیجش چی شد؟؟؟؟؟؟؟ استان قدس چه کار کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا کسی از

مسولین میخونه اینجا رو؟؟؟؟ پس چرا کاری نمیکنن

تو مملکت ما نمیشه حرف زد اگه حرف بزنی یا میشی ضد انقلاب یا کافر و بی بصیرت.....

اگر غیر اینه بگو؟؟؟؟؟؟؟

الف سانسورش میکنی دیگه دیدی گفتم نمیشه حرف زد (952031) (moderator1)
 
سامان
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۰۲:۲۷:۳۱
الف به خاطر خدا اگر کاری از دستت بر نمیاد دیگه این قبیل خبرها را نزار و نمک بر زخم ما نپاش.
آدم وقتی ندونه حداقل خیالش راحته، خوندن این جور خبرها وقتی میبینی در نهایت پیگیریش هم به جایی نمیرسه به طور مضاعف آدم را نابود میکنه...... (952507) (moderator1)
 
آزاده
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۶:۲۲:۳۶
من یک اسیر آزاد شده هستم که 7سال در اسارت صدام بوده ام . معوقات دوران اسارت بنده با توجه به سنوات زیاد اسارتم شد چیزی حدود 30 ملیون تومان. این پول می توانست زندگی مرا متحول کند. معوقات همه 40 هزار آزاده را دادند به جز چند نفر که در روزنامه ها علیه زریبافان رییس بنیاد انتقاد کرده بودند!! فقط بخاطر اینکه از رییس انتقاد کرده بودیم .فقط ! نوش جان این خانم ها . لابد ما راه را اشتباه رفتیم . یا اینکه من و آقای جعفریان تاریخ مصرفمان تمام شده!! (953055) (moderator1)
 
ملتی
۱۳۹۱-۰۶-۲۳ ۱۹:۴۱:۳۹
بدبختم ماییم که فکر میکنیم اگر کاغذ فتوکپی کارت ملیمون اگر تاخورده باشه اونوقت یاانه گرفتنمون غیر قانونیه!
افتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد؟؟؟!!! (953175) (moderator1)