يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

تذكر برادرانه به بچه‌هاي به سوي ظهور

وبلاگ "سوپر شيعه"
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 111386
علي سميعي نويسنده وبلاگ "سوپرشيعه "، مطلبي را با عنوان "تذكر برادرانه به بچه‌هاي به سوي ظهور " در وبلاگ شخصي خود منتشر كرده است.

بر اساس اين گزارش در بخشي اين مطلب آمده است:

سري جديد برنامه زيباي به سوي ظهور چند ماهي است كه مهمان خانه‌هايمان شده و الحق و الانصاف بسيار خوب مسائل را مورد بررسي قرار مي‌دهد.
ساخت و پخش مستندهاي به اصطلاح آخرالزماني از نكات بسيار حائز اهميت و برجسته اين برنامه است.
بررسي و كنكاش در علائم ظهور هم جزء نقاط قوت ديگر اين برنامه مي‌باشد.
اما با همه اين خوبي‌ها يك نقطه ضعف كوچك (البته از منظر من حقير) باعث مي‌شود چهره و كليت برنامه كمي خدشه‌دار شود و آن چيزي نيست غير از "برنامه گفت‌وگو در 5 دقيقه ".
رسم اين برنامه آن است كه يك مهمان گرانقدر و با ارزش را در 5 دقيقه به مردم بشناساند كه اين جزء نقاط قوت برنامه محسوب مي‌شود اما نقطه ضعف اين 5 دقيقه چيست؟
لوكيشن اين برنامه بزرگترين مشكل است ! انتخاب و استفاده از يك خودرو "ليموزين " (6 درب اشرافي) براي محل فيلم‌برداري جزء نقاط ضعف و شايد به نوعي بزرگترين نقطه ضعف كل برنامه به سوي ظهور باشد.
در دين مبين اسلام تبليغ و ترويج اشرافي‌گري به هر شكل و با هر اندازه مورد مذمت و شماتت قرار گرفته است.
با توجه به اينكه نوع برنامه كاملاً ارزشي و موعود گرايانه است، بايد ساختار و كليت آن هم همين را به مردم القاء كند نه اينكه مروج خوي اشرافي‌گري و تجمل‌گرايي باشد.
نوع صحنه‌هاي گرفته شده از ماشين مذكور به شكلي است كه بيننده بيشتر به ماشين توجه مي‌كند نه مهمان درون آن و اين خود يك ضعف بزرگ به شمار مي‌آيد.
خوب است برادران ارزشي برنامه "به سوي ظهور " محل فيلم‌برداري اين بخش را تغيير دهند تا اين 5 دقيقه به آن يك ساعت و اندي بيايد و اينگونه كل كار ارزشمند آن‌ها زير سئوال نرود.
با آروزي موفقيت و پيروزي براي عزيزان برنامه به سوي ظهور.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *